Wysyłka

  • Klient może wybrać nastÄ™pujÄ…ce formy pÅ‚atnoÅ›ci za zamówione towary:
    * za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
    * przelewem bankowym na konto sklepu.
  • Przy każdym zamówieniu powyżej 500zÅ‚ i przedpÅ‚acie na konto, koszt transportu pokrywa kitesurfshop.pl. Przy każdym zamówieniu do 500zÅ‚ koszt transportu pokrywa kupujÄ…cy. PrzesyÅ‚kÄ™ kurierska realizujÄ™ firma DPD
    * 25 PLN wpłata na konto
    * 35 PLN przesyłka za pobraniem
  • Na proÅ›bÄ™ klienta istnieje możliwość wysyÅ‚ki PocztÄ… PolskÄ…, cena jednak jest uwarunkowana wagÄ… przesyÅ‚ki
  • Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do 24h przed jego realizacjÄ…. Zmiany zostanÄ… uwzglÄ™dnione o ile bÄ™dzie to możliwe ze wzglÄ™du na stany magazynowe Sklepu z chwili dokonywania zmiany.
  • Klient może wycofać zÅ‚ożone zamówienie w caÅ‚oÅ›ci do 24 godzin przed jego realizacjÄ….
  • Wprowadzanie zmian w zamówieniu lub jego wycofanie możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub emailem pod adresem info@kitesurfshop.pl
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujÄ…cych siÄ™ w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoÅ‚ywania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bÄ…dź wprowadzania w nich zmian.


Zwroty i reklamacje

  • Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnoÅ›ci za szkodÄ™ wyrzÄ…dzonÄ… przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. SprzedajÄ…cy zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujÄ…cych siÄ™ w ofercie Sklepu Internetowego.
  • Wszystkie towary dostÄ™pne w sklepie objÄ™te sÄ… gwarancjÄ… producenta.
  • Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia, powinien poinformować o tym KiteSurfShop.pl telefonicznie lub emailem pod adresem info@kitesurfshop.pl a nastÄ™pnie, po ustaleniu szczegółów, odesÅ‚ać go pocztowÄ… na adres: WiÅ›niewski Piotr, ul. Matejki 1a, 19-300 EÅ‚k. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyÅ‚ek odsyÅ‚anych za pobraniem. Koszty, zwiÄ…zane z odesÅ‚aniem towaru reklamowanego pokrywa kupujÄ…cy. Do odsyÅ‚anego towaru należy doÅ‚Ä…czyć fakturÄ™ lub paragon wraz z opisem wady. Wszelkie reklamacje rozpatrywane sÄ… najpóźniej w ciÄ…gu 14 dni roboczych od ich wpÅ‚yniÄ™cia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, peÅ‚nowartoÅ›ciowy, a jeÅ›li bÄ™dzie to już niemożliwe (na przykÅ‚ad z powodu wyczerpania nakÅ‚adu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostÄ™pne w sklepie towary do wyboru.
  • SÄ…dem wÅ‚aÅ›ciwym dla rozpatrywania sporów wynikajÄ…cych z umowy sprzedaży jest sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy dla siedziby pozwanego lub sÄ…d wÅ‚aÅ›ciwy dla miejsca wykonania umowy.

Strona gÅ‚ówna